فاطمه جانمفاطمه جانم، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

دخترک بهاری من

فقط تو تو تو تو تو ...........

1395/9/23 18:05
نویسنده : مامانیم
395 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسلام مایه آرامشمبوس

 

عمر مامان امروز اومدم تا یه آهنگی که از وقتی تو اومدی تو زندگیم از گوش دادنش لذت میبرم رو برات ثبتش کنم دخترکم

البته یه تغییر کوچولو هم توش دادم خندونک

فاطمه جانم عاشقتم مامانی از ته ته ته ته دلم میگم محبت

چه چیزی تو عمق چشاته که من یک نگاه تو رو به یه دنیا نمیدم 

که بعد از تماشای چشمای تو از زمین و زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی تا تو 27 سالگی باورم زیر و رو شه 

که زیباترین خط شعرای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه

اومدی تا بره فصل دیونگی شدی آرامش کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

دلم از تماشای چشمای تو یه حسی مثل پر گرفتن گرفت 

چشای تو تا پیش چشم منه مگه میشه این حالو از من گرفت

تمام وجودم رو هر ثانیه تو دریای فکر تو حل میکنم

نگاه کن واسه این که تو با منی چجوری خدا رو بغل میکنم

اومدی تا بره فصل دیونگی شدی آرامش کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

95/9/23

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)