فاطمه جانمفاطمه جانم، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

دخترک بهاری من

احوال دل تب دار من

1393/12/8 2:19
نویسنده : مامانیم
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رویای شیرین مادربوس

تو هنوز تو قلب منی

من ازت رها نشدم

مگه میشه که من یه نفس بگیرمت از وجود خودم 

مگه میشه به هم نرسیم

من از این فکر خسته شدم

مگه میشه نباشی و من 

ادامه ندم به عذاب خودم 

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم 

آخه این مردن رها شدنه

من از این دردی که قلبمو درمون میکنه 

من از این رویای با تو خوشم 

سر عشقت راضیم همه دنیامو بدم

توی قلبم حستو نکشم 

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه 

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم 

آخه این مردن رها شدنه.....................

 

 

 

 

93/12/8

پسندها (3)

نظرات (3)

اعظم
12 اسفند 93 15:07
خدا نکنه عزیزم همیشه سلامت باشی .بزودی هم خدا زندگی شیرینتو شیرین تر هم میکنه
مامانیم
پاسخ
عشقمی اعظم جونم
مامان علی
28 خرداد 95 18:42
سلام.هرچندمنو محرم وبتون ندونستین ونتونستم پیگیر مطالب باشم،بازم تبریک میگم بهتون صدوبیست ساله بشه ان شاءالله
مامان عفیفه
3 تیر 95 0:49
سلام.هرباراومدم برادیدن عکس گل دختر دیدم همه رمزداره.منم که رمز نداشتم.خدانگهش داره براتون.دیگه اومدنم فایده نداره ظاهرا.خدانگهدار